Nieskategoryzowane

  • Prognoza na wózek

    Poniedziałek, 27 czerwca 2011

    Okres spowolnienia gospodarczego mocno odbił się na rynku wózków widłowych. Pierwszy kwartał 2011 roku przyniósł znaczną poprawę koniunktury i pozytywne prognozy na najbliższe lata. Czy pomimo wyraźnego ożywienia firmom z branży logistycznej uda się wrócić do poziomu sprzed roku 2009? Czytaj więcej »

  • Kolporter wyróżniony za jakość obsługi

    Poniedziałek, 27 czerwca 2011

    Sieć saloników prasowych Kolportera otrzymała wyróżnienie w konkursie Retail Awards 2010. Saloniki Kolportera nagrodzono w kategorii Najwyższa Jakość Obsługi Klienta. Czytaj więcej »

  • Nowi najemcy w Galerii Venus

    Poniedziałek, 27 czerwca 2011

    Firma Retail Concept, specjalizująca się w komercjalizacji obiektów handlowych, podpisała umowy najmu z kolejnymi najemcami. Marki: Reserved, House, Triumph oraz perfumeria Astor pojawią się w Galerii Venus w Świdniku. Czytaj więcej »

  • Największy Rossmann w Europie

    Piątek, 24 czerwca 2011

    Największa w Europie drogeria sieci Rossmanna będzie mieścić się w łódzkiej Manufakturze. Sklep zostanie otwarty pod koniec sierpnia. Czytaj więcej »

  • Zostali nagrodzeni laureaci trzeciej edycji konkursu Polish National Sales Awards - Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. Kandydaci rywalizowali ze sobą w 9 kategoriach. 24 finalistów, z których wyłoniono 7 laureatów wybrały Komisje Sędziowskie pod nadzorem Kapituły Sędziowskiej Konkursu oraz PwC. Czytaj więcej »

  • 18 czerwca 2011 r. zakończyła się XVI edycja największego festiwalu piwnego w Polsce. W tym roku Birofilia odwiedziło prawie 4000 miłośników piwa, kilkudziesięciu piwowarów z całej Polski i z zagranicy zgłosiło ponad 200 specjałów do konkursu piw domowych, a główną nagrodę zdobył najmłodszy piwowar wśród dotychczasowych finalistów.... Czytaj więcej »

  • Pozory mylą, dowód nie

    Środa, 22 czerwca 2011

    „Pozory mylą, dowód nie". Pod takim hasłem Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie od 2009 r. realizują kampanię edukacyjną, której celem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach, że dorosły wygląd nie oznacza... Czytaj więcej »

  • Wprowadzenie nowego formatu kiosku to ważna jakościowa zmiana dla milionów Polaków, którzy codziennie dokonują zakupów w sieci RUCH SA oraz przełomowe wydarzenie w ponad 100-letniej historii spółki. W najbliższym czasie stare kioski będą systematycznie zastępowane nowymi bardzo estetycznymi i nowoczesnymi bryłami. Jako że kiosk RUCH-u stanowi stały... Czytaj więcej »

  • Od serca dla dziecka

    Środa, 22 czerwca 2011

    Podczas seminarium „Od serca dla dziecka", poświeconego miłości do najmłodszych, eksperci: psycholog rozwojowy, neurolog, socjolog i pisarka, omówili miłość rodzicielską z różnych, bliskich sobie perspektyw. Seminarium odbyło się pod patronatem marki Bebiko, która zaprezentowała swoje odnowione oblicze, nawiązujące do bliskości matki i dziecka.... Czytaj więcej »

  • Organizacją działań związanych z realizacją wydarzenia na zlecenie marki Desperados zajmowały się agencje: Grupa Kombinat, Euro RSCG Sensors, Macroscope OMD, AMG.net a BULL Group Company oraz Przeagencja, które wspólne uzyskały wyróżnienie w VI edycji konkursu Golden Arrow 2011 w kategorii Experiential marketing - Event marketing. The Wildest Night Party, to... Czytaj więcej »

  • Najlepszy kuchasz świata Ferran Adria i PepsiCo planują wspólne,  kreatywne rozwiązania kulinarne. Nowe partnerstwo PepsiCo i Ferrana Adria jest dla firmy szansą rozwoju nowoczesnej żywności, a zarazem sposobem poznania innowacyjnych tendencji kulinarnych Czytaj więcej »

  • Ambasador Fabryki Przyjemności wybrany

    Środa, 22 czerwca 2011

    Ambasadorem Fabryki Przyjemności został Paweł Mańka (na zdjęciu), który już w sierpniu wyruszy w podróż do najdalszych zakątków świata. Swoje przygody Paweł będzie opisywał na blogu, a filmy i zdjęcia z jego udziałem, będą dostępne w sieci. Czytaj więcej »

  • Najlepsi nagrodzeni

    Środa, 22 czerwca 2011

    Agnieszka Patejczyk, Kamila Wójcik oraz Rafał Żurawek (na zdjęciu) Menadżerowie Sprzedaży PepsiCo Polska zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży PepsiCo na całym świecie. Każdy przedstawiciel handlowy PepsiCo oferując konsumentom najwyższej jakości produkty, wspiera rozwój działalności klientów oraz... Czytaj więcej »

  • Emperia Holding - jedna z największych grup handlowych w Polsce - rozpoczyna proces aukcyjny mający na celu sprzedaż segmentu detalicznego (spółek detalicznych) na atrakcyjnych warunkach. W opinii zarządu spółki wartość spółek detalicznych (bez nieruchomości) kształtuje się na poziomie 900 mln zł. W przypadku realizacji procesu sprzedaży Emperia oczekuje... Czytaj więcej »

  • Ministerstwo Gospodarki wspólnie z POHiD

    Poniedziałek, 20 czerwca 2011

    W dniu 14 czerwca br. w Ministerstwie Gospodarki odbyła się wspólna konferencja prasowa Ministerstwa Gospodarki i Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) poświęcona prezentacji wyników prac Grupy roboczej ds. zrównoważonej konsumpcji działającej pod kierownictwem Renaty Juszkiewicz, Prezesa POHiD (na zdjęciu). Grupa ds. zrównoważonej konsumpcji,... Czytaj więcej »

  • Podravka – 80 lat tradycji i dynamiczny rozwój

    Poniedziałek, 20 czerwca 2011

    Podravka to firma z prawie 80-letnią tradycją, będąca jednym z największych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Podravka znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw, głównie dzięki Vegecie - oryginalnemu i uniwersalnemu dodatkowi do potraw, który już od niemal 50 lat zajmuje szczególne miejsce w kuchniach... Czytaj więcej »

  • 20 lat pierwszej inwestycji Unilevera w Polsce

    Poniedziałek, 20 czerwca 2011

    20 lat temu, 17 czerwca 1991 r., Unilever zakupił większościowy pakiet akcji bydgoskiej „Polleny". W ten sposób, po ponad 50. latach, Unilever wrócił do Polski i rozpoczęła się nowa karta historii fabryki w Bydgoszczy (na zdjęciu). Zakład, produkujący kosmetyki, produkty do higieny ciała oraz środki czyszcząco-dezynfekujące tak znanych marek,... Czytaj więcej »

  • W dniach 12-13 maja br. odbyła się jubileuszowa, dwudziesta już edycja Ogólnopolskiego Konkursu Win, Miodów Pitnych i Wyrobów Winiarskich, zorganizowana przez Krajową Radę Winiarstwa i Miodosytnictwa. Oficjalne wyniki konkursu oraz protokół z obrad jury ogłoszone zostały 17 czerwca br. w czasie Walnego Zgromadzenia KRWiM w Hotelu Hyatt Regency w... Czytaj więcej »

  • Złoty Groszek

    Poniedziałek, 20 czerwca 2011

    Sieć Groszek - należąca do Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - wyróżniła już pięćdziesięciu franczyzobiorów tytułem „Złoty Groszek", przyznawanym za utrzymywanie najwyższych standardów konceptu. Uruchomiony w ubiegłym roku program dedykowany jest partnerom sieci, którym szczególnie zależy na... Czytaj więcej »

  • Zielona energia w Intermarché

    Poniedziałek, 20 czerwca 2011

    Grupa Muszkieterów mając na uwadze dobro środowiska i społeczności, w których funkcjonują supermarkety Intermarché czy Bricomarché wychodzi z inicjatywą nowych projektów proekologicznych. Najbardziej innowacyjnym przedsięwzięciem, które nie ma jeszcze zastosowania w innych sieciach w Polsce jest odzyskiwanie ciepła z instalacji sprzętu... Czytaj więcej »

  • Pomóżmy razem

    Piątek, 17 czerwca 2011

    Marka Velvet, której ikoną jest mały biszkoptowy labrador, zainicjowała i od 2006 roku realizuje program społeczny „Pomóżmy Razem". Czytaj więcej »

  • Zadbaj o swoje serce

    Piątek, 17 czerwca 2011

    19 czerwca 2011 roku w Galerii Łódź przy ulicy Przybyszewskiego 176/178 odbędzie się kolejna w tym roku akcja „Zadbaj o swoje serce!". W ramach 26. edycji projektu wszyscy chętni będą mogli zrobić sobie bezpłatne badania oraz zasięgnąć porady dietetyka i lekarza specjalisty. Czytaj więcej »

  • Kondycja polskiego taty

    Czwartek, 16 czerwca 2011

    Przeciętny polski ojciec spędza z dziećmi zaledwie 40 minut dziennie. Efekt: rola ojca w rodzinie jest coraz bardziej marginalizowana, a sam tato, często nie wie, jak nawiązać relacje ze swoimi pociechami. Najwyższy czas na zmiany! Zbliżający się Dzień Ojca  jest doskonałą okazją, by spędzić czas ze swoimi dziećmi, nie tylko ciekawie, ale także zdrowo. Czytaj więcej »

  • Marka elit, symbol najwyższej jakości oraz synonim wódki w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Wódka J.A. BACZEWSKI od czasu II Wojny Światowej pozostawała na emigracji, gdzie nieustannie święciła triumfy, zdobywając kolejne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Obecnie jest najbardziej znana w Stanach Zjednoczonych, Australii i Europie Zachodniej. Teraz powraca... Czytaj więcej »

  • Super-Pharm Top Marką 2011

    Wtorek, 14 czerwca 2011

    Marka Super-Pharm została odznaczona tytułem Laur Konsumenta - Top Marka 2011 w siódmej edycji ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta. Znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych marek zestawienia TOP Marka 2011 w kategorii: Drogerie sieciowe. W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki na przestrzeni ostatnich lat podczas ogólnopolskiego plebiscytu Laur... Czytaj więcej »

  • Licytuj dla Skrzydeł

    Wtorek, 14 czerwca 2011

    Jeszcze tylko jeden dzień pozostał do zakończenia aukcji numizmatów, które trafiły do Caritas podczas akcji „Wymieńmy się!". Całkowity dochód z rozpoczętej 1 czerwca licytacji zostanie przekazany na rzecz ubogich dzieci objętych Programem Skrzydła. Czytaj więcej »

  • Produkty TENA Lady w drogeriach Rossmann

    Poniedziałek, 13 czerwca 2011

    SCA Hygiene Products, globalny koncern produktów do higieny osobistej, rozszerza kanał dystrybucji produktów marki TENA o sieć drogerii Rossmann na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Nowy Lidl w Gliwicach

    Poniedziałek, 13 czerwca 2011

    W czwartek 16 czerwca br. zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl w Gliwicach przy ul. Poznańskiej 1. Będzie to już piąta placówka w mieście. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Gliwic na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 85% mieszkańców miasta uważa, że zakupy w Lidlu to mądry wybór. Czytaj więcej »

  • 9 czerwca 2011 r. specjaliści Imperial Tobacco Polska S.A. zorganizowali szkolenie dla funkcjonariuszy Służby Celnej, tym razem z Izby Celnej w Łodzi. Zakres szkolenia obejmował zagadnienia dotyczące skali i źródeł przemytu papierosów do Polski, sposoby rozpoznawania podrabianych opakowań wyrobów tytoniowych oraz zagadnienia związane z ochroną praw... Czytaj więcej »

  • Program III Polskiego Radia ma aleję imienia... Trójki. Mieści się ona tuż obok siedziby legendarnej rozgłośni na warszawskiej Agrykoli. Akt nadania miał miejsce w piątek 3 czerwca 2011 roku. Z ulicy Myśliwieckiej 3/5/7 przemaszerował pochód „trójkowych" sław dziennikarstwa na Agrykolę, gdzie odbyła się uroczystość. Następnie rozpoczęło się... Czytaj więcej »

więcej artykułów